سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى در غربت چون در وطن ماندن است و درویشى در وطن ، در غربت به سر بردن . [نهج البلاغه]
سلام هموطن
3alamهموطن
  • نویسنده : امیر:: 86/6/19:: 10:28 صبح
  •  بنظر شما شک کردن در مسایل وباورات دینی خوب است یا نه چون هر چی سایت اینجوریه رو فیلتر کردن بنظر من اگه درست نیست خوب توضیح بدین مردم از شک در بیان  در غیر اینصورت لا اقل فیلترو حذف کنین مثل سایت ایات شیطانی یا افشا و...

    چون بنظر من اگر اینارو بخونی وقدرت تحلیل داشته باشی نتنها باعث کفر نیست بلکه ایمانت بیشتر میشه ومیفهمی واقعیاتو وراهتو با شاخت بیشتر وبدون ترس انتخاب میکن   نظر شما چیه؟



    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 4481
    بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز : 0
    ........... درباره خودم ..........
    سلام هموطن
    امیر
    من یه مدیر وبلاگی که همیشه دوست داشتم فقط برای یک روز وبلاگم منتخب بشه ولی نشد نمی دونم با من خصومتی دارن اگه دارن من معذرت میخوام که میدونم ندارن شما هم با نظرهای زیبایتون کمکم کنید تا بتونم فقط برای یک روز وبلاگم رو منتخب ببینم فکر نکنید این اولین وبلاگ منه این وبلاگ رو ببینید: www.benzin.parsiblog.com این مال منه که بازدیدش حدود 1100 تاس و تقریباً 60 تا نظر هم توش دادن بازم میگم کمکم کنید به آرزوم که همون منتخب شدنه برسم.

    .......... لوگوی خودم ........
    سلام هموطن
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........